Bemutatkozik a 2N MY2N alkalmazása

Miben más a My2N alkalmazás?

A legszembetűnőbb változás a 2N® Mobile Video-hoz képest természetesen a frissített, modern megjelenés. A felhasználók könnyedén navigálhatnak a tökéletesen hangolt felhasználói felületen – amelyet több száz felhasználón végzett kiterjedt tesztelés és a 2N® Mobile Video-ra vonatkozó visszajelzések nyomán fejlesztettünk ki.

A funkciókat tekintve a My2N alkalmazás legfontosabb újdonsága a fekvő mód a teljes képernyős video chattel a felhasználók telefonján vagy táblagépén. De nem állunk meg itt! A jövőben olyan új funkciókra számíthat, amelyek a lehető legzökkenőmentesebbé teszik az épületek elérését. A felhasználók alkalmazásba való bejelentkezésének módját is javítottuk.

2N® Mobile Video váltás a My2N alkalmazásra: zökkenőmentes átmenet
Hogyan érinti a változás a jelenlegi felhasználókat?

MY2N_MobileCsak kicsit: a változás a meglévő alkalmazás szabványos frissítésének része. A jelenlegi felhasználók egyszer csak felébrednek, és a 2N® Mobile Video alkalmazás My2N-re alakul át, amely továbbra is a korábbiak szerint fog működni. Egyes felhasználóknál az alkalmazásba való bejelentkezés módja is változik. Az új módszer megegyezik bármely hagyományos alkalmazással, azaz a fiók létrehozásával (e-mail és a felhasználó által generált jelszó)

 

Mikor frissül az alkalmazás?

A My2N alkalmazás már elérhető az App Store-ban és a Google Playen is. A 2N® Mobile Video frissítése My2N-re a felhasználók mobiltelefonjain és táblagépein több hullámban történik, és az automatikus frissítések engedélyezésétől is függ az eszközökön. Előfordulhat, hogy egyes felhasználók már rendelkeznek a My2N alkalmazással, mások pedig néhány napon belül megkapják.

Miért kell egyes felhasználóknak beírniuk az e-mail címüket és létrehozniuk egy jelszót?

A 2N® Mobile Video alkalmazásba való bejelentkezés módja nem felelt meg a jelenlegi szabványoknak. Az új alkalmazással áttérünk a mobilalkalmazásokba való bejelentkezés szokásos módjára e-mail és felhasználói jelszó használatával. Ez azt is megkönnyíti a végfelhasználók számára, hogy megjegyezzék bejelentkezési adataikat.

Tehát mi változik az integrátorok és az ingatlankezelők számára?

Semmi komoly. A szolgáltatások és a rendelési számok megrendelésének menete2N_MY2N_Blue változatlan marad. A My2N Management Platformon keresztüli kezelés szintén változatlan marad. Ahogy fentebb írtuk, egyes felhasználóknál módosul az alkalmazásba való bejelentkezés módja. Pontosan megtudhatja, kit érint ez a változás, és még sok mást megtudhat a GYIK oldalon az integrátorok, ingatlankezelők és bárki számára, aki IP-intercom-ot kezel mobiltelefonokkal/táblagépekkel.