A Wisenet Retail Insight 2.0 elindult Európában - Üzleti intelligencia az okosabb boltokért

A Hanwha Techwin bemutatott egy üzleti intelligencia alkalmazást, amely lehetővé teszi az üzlettulajdonosoknak, hogy jobban megértsék a vásárlóik viselkedését és vásárlási mintáit.

A Wisenet Retail Insight 2.0 emberszámlálást, hőtérképezést és sorkezelést használ válogatott Wisenet Q és Wisenet X fix lencsés és fish-eye kamrák fedélzetén futva azért, hogy egy központi dashboardon statisztikai adatokkal szolgáljon egyéb praktikus információkkal, mint például időjárásjelentéssel.

Bárhonnan elérve a hálózaton, a Retail Insight 2.0 az egy webalapú alkalmazás, amely összesíti a három analitikai alkalmazás által gyűjtött adatokat akár 500 Wisenet Q vagy X sorozatú kamerán futva és prezentálja azt egy testre szabható dashboardon.

Az üzletvezetők felhasználhatják a begyűjtött adatokat arra, hogy a hirdetések, online promóciók és egyéb marketing-tevékenységek hatását mérjék a belépő emberek számán és a legjobb emberi erőforrás-használatot érhetik el, hogy kezeljék a legforgalmasabb és kevésbé forgalmas időket a pénztáraknál.

Dashboard

A Retail Insight 2.0 számos formátumban generál jelentéseket, például PDF, Excel, CSV vagy HTML, miközben az öt testre szabható lap segítségével a felhasználók valós idejű frissítéseket tekinthetnek meg számos tevékenységről, például a vásárlók számát a nap bármely szakában, vagy a sorok torlódásának az idejét és a hőtérképeken a bolt legforgalmasabb területeit.

További információkat a Hanwha Techwin Europe weboldalán talál.